sprzedaż salonów kosmetycznych

sprzedaż salonów kosmetycznych

Hej, robię wyprzedaż urządzeń kosmetycznych. Kończę z biznesem na jakiś czas i przenoszę się do zupełnie nowej branży. Chciałbym sprzedać partnerom branżowym urządzenia kosmetyczne, dość zaawansowane, bez żadnych problemów. Znacie może serwis, który w takich transakcjach uczciwie pośredniczy?

wicek55

Posty: 3

 
Warto ponosić wiarygodność każdego ogłoszenia i nie małpować gotowców od konkurencji. Dobre zdjęcia salonu to też podstawa. Jednak w branży piękna zwraca się uwagę na całokształt funkcjonowania salonu.

Tatusiek4

Posty: 20

 
Od zawsze dywersyfikuję reklamy salonu kosmetycznego i sprawdzam ich wydajność długoterminową. Im więcej promocji w różnych mediach, tym ogólnie lepiej, chociaż sporo czasu zajmuje monitorowanie kampanii :P Automatyzacja przez portale ogłoszeniowe jest najlepsza.

marta369

Posty: 7

 
Fajnie działa idea mobilnych salonów kosmetycznych. U mnie połączenie stacjonarnego i mobilnego gabinetu kosmetycznego sprawdziło się rewelacyjnie. Grunt to monitorować stale rynek przez specjalistyczne serwisy.

Intro_69

Posty: 3

 
Robię dwa razy w roku dni otwarte salonu kosmetycznego, do tego organizuję darmowe warsztaty dla klientek i specjalistów. Do tego rozdaję bardziej rozbudowane broszury dotyczące walki z trądzikiem lub innymi zmianami skórnymi. Dodaję do tego promocję w katalogach branżowych i na portalach ogłoszeniowych. Na brak klientów nie narzekam :)

beata77

Posty: 10

 
Teraz moim zdaniem warto prowadzić dialog z klientami w mediach społecznościowych i przez stronę internetową. Mam kilka filmów z realizacji zabiegów i dość rozbudowanego bloga. Ogłoszenia publikuję też od czasu do czasu, ale warto samodzielnie monitorować ich faktyczną widoczność.

Grabow12

Posty: 11

 
Rozwijaj też dyskusje na forach lokalnych, dyskutuj z klientami. Ważne jest też szybkie odpisywanie na wiadomości, wyjaśnianie problemów. Teraz dla salonów kosmetycznych poleca się content marketing, współpracę z konkurencją, przekazywanie klientów, tworzenie dedykowanych kuponów rabatowych.

alibali

Posty: 12

 
Jak chcesz znaleźć dobrego pracownika do salonu piękna to wystawiaj ogłoszenie na beautyconnect.pl. Mam od nich już 3 pracowników i jedną stażystkę, z którą zamierzam kontynuować współpracę. Portal stosunkowo nowy, ale bardzo solidnie zorganizowany i widać, że moderacja odpowiada na wszystkie pytania użytkowników. Nie naliczają specjalnie za jakieś duperele. System promocji salonu i wystawiania ogłoszeń przemyślany.

Trasiek2

Posty: 25

 
Teraz w branży beauty jest moda na filozofię EKO, kosmetyki naturalne, marki polskie. Myślę, że w 2017 będzie wysyp podobnych biznesów :)

TeS

Posty: 20

 
Bardzo dobrze w promocji biznesu kosmetycznego działa patronat poważnej instytucji branżowej. Patronat, darmowe próbki, jakieś merytoryczne wystąpienie to naprawdę niezła przewaga konkurencyjna.

beata77

Posty: 10