Ekspozytory reklamowe

Ekspozytory reklamowe

Kto realizuje zamówienia na małe nakłady stojaków kartonowych? Mam startup i potrzebuję tylko kilku stojaków na targi lokalne i na razie kilka firm odrzuciło zlecenie. Jestem w kropce, a terminy zaczynają mnie powoli gonić.

amrmas22

Posty: 3

 
Tylko pamiętaj, żeby po zainwestowaniu w ekspozytor monitorować wskaźnik konwersji. Musisz wiedzieć, czy taka forma promocji się opłaca. Duża bolączka w kraju to zupełny brak analizy wskaźników marketingowych.

edyta123

Posty: 8

 
Wystawiam w standach zawsze nowości produktowe i dodaję też drobne stoisko z hostessą do zadawania pytań i testowania asortymentu, zależnie od formy. Widzę, że jest całkiem niezłe zainteresowanie. Na pewno się zwraca.

andrew66

Posty: 6

 
Pomyśl też o obracanych ekspozytorach. Można z jednej strony prezentować produkt, a z drugiej zachęcić klienta do przetestowania próbki. Z moich doświadczeń wynika, że to wywołuje zasadę wzajemności i chęć do zakupu. Pozdrawiam.

tigra32

Posty: 5

 
Niezłe ekspozytory składane zamawiałem w oficyna97.pl, bo nie bazują na gotowcach, ale mają własne biuro projektowe i to moim zdaniem najważniejsza zaleta. Korzystam z ekspozytorów do promocji suplementów diety dla sportowców. W ekspozytorze widać produkt za taką mini szybką i można spróbować suplementu oddzielnie przez hostessę. Niektórzy klienci pytali nawet, czy nie mogą suplementu zamówić razem z ekspozytorem, więc robi wrażenie ;)

Bany07

Posty: 24

 
Zamawiaj standy, które w łatwy sposób złożysz i rozstawisz bez braków jakościowych w ekspozycji. Dla mnie to była bardzo ważna sprawa, a jednak nie każdy producent standów ma doświadczone biuro projektowe. Większość firm korzysta z gotowych szablonów, a pomoc indywidualna nie wchodzi w grę.

345_14

Posty: 16

 
Zamawiaj na początku niewielki nakład standów reklamowych. Niestety nie każdy producent to gwarantuje.

Hoteowo24h

Posty: 2